بدور علي ايه؟ اكتب رقم موديل الموبايل الابدور عليه

اعلانات
زيارة الموقع الرسمي
هذا الموضوع مرتبط بـ Xperia mini pro
للرجوع الي صفحة الرئيسية اضغط هنا

بدون عنوان

heba86
2012-09-09 (06:36:37AM)
انا كان نفسي اجيب الجهاز ده ودورت في اسماعيليه قالولي مبقاش بينزل لان سوني اريكسون انفصلت والمنتجات توقفت فدورت وكان البديل جلاكسي ايس بلس او جلاكسي وندر(دببليو)
هل فعلا منتجات سوني اريكسون اتوقفت واي الثلاث اجهزه افضل
zezo20
2012-09-09 (08:45:06AM)
مش هتكلم عن مميزات الجهاز ده عشان يطول الكلام عنها بس هقولك انه فيه كل حاجة وبسعر معقول جداااااااااااااااااااا ويكفي انه يتفوق علي اجهزة من سامسونج وشركات تانية اعلي منه في السعر ومنافس قوي لجهاز محترم اوي زي Galaxy W غير ان شكله جميل وانا برجحهولك , في حالة انك مش لاقياه ارجحلك من البدائل بتاعتك ال Galaxy Wonder .... بجد موبايل جامد جدا شاشة كبيرة وواضحة معالج قوي 1.4GHz متساوي مع Xperia mini pro في الكاميرا وكارت الشاشة والرامات ويمكن Xperia mini pro يتفوق عليه في الصوت بفضل خاصية XLoud من سوني ... انا كنت هجيب الجلاكسي وندر قبل ما اجيب الميني برو , بس لقيت انه مش هيتحدث للأيس كريم ساندويتش ده كان عيبه الوحيد بالنسبالي غير كدة جهاز ممتاز جدا .... لو عايزة تاخدي رأي بعيد عن البدائل الي اختارتيها ف انا برجحلك الي احسن من كل دول ال Xperia Ray وارخص من الوندر , خدي فكرة عنه في الموقع هنا وفي مواقع تانية وصدقيني هتلاقيه جهاز رووووعة , و أي استفسار اطرحيه في اي وقت ..... بالنسبة لموضوع سوني اريكسون , فعلا الموبايلات الي تحمل الاسم ده اتوقف تصنيعها بسبب انفصال الشركتين , ودلوقتي بقي فيه سوني بس واريكسون بس .
تلك الخدمة مخصصة لاعضاء الموقع

التسجيل بالموقع

حتي تسطيع الاستفادة و المشاركة في الموقع يجب ان يكون لديك حساب علي موقعنا. خطوات بسيطة يمكننا من خلالها انشاء حساب علي موقعنا

انشاء حساب جديد

دخول الاعضاء

اذا كان يتوفر لديك حساب علي موقعنا يمكنك تسجيل الدخول بحسابك

دخول الاعضاء

قم بتسجيل الدخول من خلال حسابات التواصل الاجتماعي

الدخول بحساب الفيسبوك الدخول بحساب جوجل
معلومات سريعة عن Sony Ericsson Xperia mini pro
  • Android
  • 320 x 480 pixels, 3.0 inches (~192 ppi pixel density)
  • 3G
    2G / 3G
  • 5 MP, 25...